• Onze diensten
    • Agressie & veiligheid
    • Communicatieve kracht
    • Leidinggeven
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Interim opleidingskrachten
    • Conflict en klachtbehandeling
    • Effectief herstellen van stress
    • Klantgericht en effectief communiceren
    • Tarieven
  • Nieuws
    • NIVTTA Kwaliteit
    • Rendementgericht
    • Partners
    • Referenties
  • Over Trainershouse
  • Contact
Menu
  • Onze diensten
    • Agressie & veiligheid
    • Communicatieve kracht
    • Leidinggeven
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Interim opleidingskrachten
    • Conflict en klachtbehandeling
    • Effectief herstellen van stress
    • Klantgericht en effectief communiceren
    • Tarieven
  • Nieuws
    • NIVTTA Kwaliteit
    • Rendementgericht
    • Partners
    • Referenties
  • Over Trainershouse
  • Contact

Conflict en klachtbehandeling

Inleiding

Organisaties kunnen zich in positieve zin onderscheiden door de wijze waarop zij met conflicten en klachten omgaan. Een goede conflict en klachtbehandeling zal leiden tot een stijging van de klanttevredenheid en een verbetering van het imago van de organisatie. Als in het behandelingsproces er ook nadrukkelijke aandacht is voor leerprocessen kan een klacht of een conflict helpen om de organisatie te optimaliseren.

Wij bieden diverse trainingen en workshops aan om organisaties en hun medewerkers te ondersteunen bij het afhandelen van klachten en conflicten. De trainingen zijn als in-company groepstraining beschikbaar maar worden ook als open inschrijvingstrainingen regelmatig georganiseerd. Voor data kunt u contact opnemen met ons kantoor.

Ons aanbod aan trainingen en workshops

Binnen dit thema bieden wij de volgende trainingen en workshops aan.

  • Basisopleiding – Conflicthantering
  • Basisopleiding – Bemiddelen bij conflicten; mediation- en onderhandelingsvaardigheden
  • Basisopleiding – Klachtbehandeling
  • Verdieping – De oplossingsgerichte aanpak van Milton Erickson
  • Verdieping – De vier vragen van Byron Katie als beïnvloedingsinstrument
  • Verdieping – Effectief excuses maken
  • Verdieping – Interventies in groepsdynamiek tussen conflictpartijen in en tussen teams
  • Verdieping – Verandering, verlies en verwerking in teams
  • Verdieping – Omgaan en beïnvloeding van vijf gedragstypen
  • Verdieping – Inzicht in en omgaan met gedragsstoornissen
  • Verdieping – Weerbaar omgaan met lastig en agressief gedrag
  • Verdieping – Weerbaar omgaan met spanning en stress
  • Verdieping – Aanspreken op gedrag en feedback geven
  • Verdieping – Intercultureel contact
  • Verdieping – Netwerken
  • Verdieping – Klantgerichte gespreksvoering
  • Intervisie
  • Persoonlijke coaching
  • Digitale toolbox
  • Proeve van bekwaamheid en ontwikkelingsgerichte assessments

Onze diensten

Onze Trainershouse

Nieuws

  • IP Trainershouse BV
  • © 2020 Vernieuwd door Dlogic
  • Leveringsvoorwaarden
  • Disclaimer
  • Contact